Din nou pe un spațiu verde, dar cu o priveliște emblematică în spate. Așa s-a derulat Urban Playfield la Iași, în cel de-al treilea weekend din august. Palas Parc a fost gazda caravanei, iar Palatul Culturii a fost martorul festivalului urban, ajuns pentru prima dată în Moldova.
Având o suprafață de peste 50.000 mp, cu fântâni arteziene, lac și diverse pavilioane, Palas Parc a fost locul perfect pentru desfășurarea Urban Playfield la Iași. Caravana s-a prezentat din nou cu o mulțime de activități interactive, la care s-au alăturat atât copiii, cât și părinții lor. De la diferite tipuri de dans (Rada Gym Dance, Street Dance by Tazu Dance, Aerobic și Zumba by Oxygen Team), la jocurile copilăriei (Concurs ștafetă 1:1 sau X și 0), festivalul urban a venit pregătit cu de toate.
Am avut-o alături și pe clujeanca Alisia Perșa, campioană mondială la Street Workout, care s-a asigurat că toată lumea își începe dimineața cu sport și voie bună, în cadrul Morning Boost with Carrefour. De asemenea, sportiva a lansat Calisthenics Challenge, unde publicul a avut ocazia să testeze cât de greu trece un minut când stai în plank sau cum îți poți provoca fiecare mușchi atunci când practici acest tip de mișcare fizică. Premiile au constat în vouchere de cumpărături la Palas Mall Iași, iar câștigătorii au depus muncă serioasă pentru a le obține. Un plank de 10 minute și 108 flotări consecutive au fost recorduri ale ediției din Moldova.
Vizionează cele mai colorate cadre de la Urban Playfield Iași, unde o nouă ramură a culturii a fost inaugurată prin joc.
MISIUNEA URBAN PLAYFIELD
● Promovarea dreptului la joacă: Urban Playfield promovează ideea că joaca este un drept universal, indiferent de vârstă sau condiție socială și încurajează pe toată lumea să redescopere plăcerea mișcării și a sportului într-un cadru distractiv și relaxant.
● Promovarea sportului ca joacă: Sportul nu trebuie să fie doar o activitate fizică, ci și o sursă de bucurie, energie și conexiune între oameni.
● Transformarea spațiilor urbane: Urban Playfield transformă spațiile din orașe, aflate la îndemâna oricui, în adevărate zone de joacă, unde fiecare poate să se distreze prin sport. Demonstrează comunităților locale că sportul și joaca pot fi integrate în viața de zi cu zi, chiar și în mijlocul agitației urbane.
În ediția din 2024, proiectul adoptă o formă extinsă la nivel național, unind prin joacă 10 orașe din țară. Caravana de reîmprietenire a omului cu jocul a călătorit până acum în Alba Iulia, Cluj-Napoca, Brașov , Timișoara și Iași. Următoarea destinație va fi Oradea.
Nu poți veni? Urmărește-ne acțiunile în social media, pe Facebook și Instagram.
Urban Playfield este un concept Sports Festival, realizat în parteneriat cu Raiffeisen Bank România, cu sprijinul Aqua Carpatica.
Hai la joacă!