6 august 2024,

Urban Playfield în Timișoara – o oază de sănătate

Sportul a fost predestinat să meargă mână în mână cu natura, iar Urban Playfield a onorat acest „duo” în Timișoara, unde, timp de un weekend întreg, Iulius Gardens s-a transformat într-o oază de sănătate. Parcul a găzduit caravana de împrietenire a omului cu jocul și a adus lumea mai aproape de sănătatea în formă pură: […]

Sportul a fost predestinat să meargă mână în mână cu natura, iar Urban Playfield a onorat acest „duo” în Timișoara, unde, timp de un weekend întreg, Iulius Gardens s-a transformat într-o oază de sănătate. Parcul a găzduit caravana de împrietenire a omului cu jocul și a adus lumea mai aproape de sănătatea în formă pură: aer curat, mișcare fizică și natură.

Printre cei care s-au alăturat proiectului se numără și noul partener, Carrefour, care a adus un touch de viață sănătoasă prin activările sale. Morning Boost with Carrefour a propus și celor mici, și celor mari o sesiune de înviorare de dimineață, în cele două zile de eveniment. Copiii s-au putut bucura de rebusuri, desene cu tematică sănătoasă și de un joc de reacție și coordonare ochi-mână. Participanții care au luat parte la 2 din cele 3 activități, oferite de Carrefour, au avut ocazia de a câștiga produse sănătoase, iar scanarea unui cod de bare a adus reduceri la jucării și produse de sport în aplicația brandului.

Activările partenerilor noștri au dat curs tematicii evenimentului și au susținut informarea despre un stil de viață sănătos. Activarea Raiffeisen Bank a fost oaza de răcoare a participanților, iar Aqua Carpatica s-a asigurat că fiecare dintre cei prezenți sunt hidratați corespunzător.

La capitolul activităților, am avut dans, stretching, zumba, rugby și karate, demonstrații oferite de cluburile locale: Beautiful Dance by Daniela, Budokai Timișoara, Rugby Warriors Timișoara, K-ZE Karate, Flavours Studio, Zumba Timișoara.

Invitații speciali ai acestei ediții au fost Mihai Silvășan, antrenorul Naționalei masculine de baschet a României, și Paul Codrea, mijlocașul Naționalei de fotbal a României în perioada 2000-2010.

Vizionează cele mai memorabile cadre de la Urban Playfield Timișoara, locul în care natura a fost gazda jocului luat în serios. 

Sursa: YouTube Sports Festival

MISIUNEA URBAN PLAYFIELD

● Promovarea dreptului la joacă: Urban Playfield promovează ideea că joaca este un drept universal, indiferent de vârstă sau condiție socială și încurajează pe toată lumea să redescopere plăcerea mișcării și a sportului într-un cadru distractiv și relaxant.

● Promovarea sportului ca joacă: Sportul nu trebuie să fie doar o activitate fizică, ci și o sursă de bucurie, energie și conexiune între oameni.

● Transformarea spațiilor urbane: Urban Playfield transformă spațiile din orașe, aflate la îndemâna oricui, în adevărate zone de joacă, unde fiecare poate să se distreze prin sport. Demonstrează comunităților locale că sportul și joaca pot fi integrate în viața de zi cu zi, chiar și în mijlocul agitației urbane.

În ediția din 2024, proiectul adoptă o formă extinsă la nivel național, unind prin joacă 10 orașe din țară. Caravana de reîmprietenire a omului cu jocul a călătorit până acum în Alba Iulia, Cluj-Napoca, Brașov și Timișoara. Următoarea destinație va fi Iași.

Nu poți veni? Urmărește-ne acțiunile în social media, pe Facebook și Instagram.

Urban Playfield este un concept Sports Festival, realizat în parteneriat cu Raiffeisen Bank România, cu sprijinul Aqua Carpatica și Carrefour.

Hai la joacă!