La recomandarea publicului, Urban Playfield a ales Oradea drept destinație pentru cel de-al 4-lea weekend din august. Și unde se putea instala caravana jocului mai potrivit decât în Cetatea Oradea, o locație de vis, cu o încărcătură istorică vastă, datând din secolul XI.
Chiar dacă locul a fost unul străvechi, conceptul Urban Playfield l-a readus la viață și i-a dat culoare, atât prin multitudinea de activități, cât și prin publicul prezent, plin de energie. Dansul și-a găsit locul în cetate cu pași repezi, ghidați de cluburile sportive locale (Zumba Team Oradea și Switch Crews), care au prezentat mișcări de zumba și dans contemporan.
Printre cele mai îndrăgite activități, jocurile copilăriei au fost din nou în topul listei: badmintonul, tenisul de masă, baschetul sau ștafeta Joacă 1:1 au adus împreună public de toate vârstele. Mișcarea fizică a venit și sub forme mai interesante: escalada, prezentă și la Oradea cu un turn foarte înalt sau Judo Club (reprezentat de Liberty Oradea), unde demonstrațiile au fost privite cu sufletul la gură de spectatori.
Carrefour a fost alături de Urban Playfield și în Cetatea Oradea, unde a pregătit participanților multe surprize, de la Morning Boost (by Dynamic Studio), până la gustări perfecte pentru a-ți menține energia de-a lungul zilei.
Vizionează cele mai energice cadre de la Urban Playfield Oradea, unde joaca a recucerit orașul pentru a 6-a oară.
MISIUNEA URBAN PLAYFIELD
● Promovarea dreptului la joacă: Urban Playfield promovează ideea că joaca este un drept universal, indiferent de vârstă sau condiție socială și încurajează pe toată lumea să redescopere plăcerea mișcării și a sportului într-un cadru distractiv și relaxant.
● Promovarea sportului ca joacă: Sportul nu trebuie să fie doar o activitate fizică, ci și o sursă de bucurie, energie și conexiune între oameni.
● Transformarea spațiilor urbane: Urban Playfield transformă spațiile din orașe, aflate la îndemâna oricui, în adevărate zone de joacă, unde fiecare poate să se distreze prin sport. Demonstrează comunităților locale că sportul și joaca pot fi integrate în viața de zi cu zi, chiar și în mijlocul agitației urbane.
În ediția din 2024, proiectul adoptă o formă extinsă la nivel național, unind prin joacă 10 orașe din țară. Caravana de reîmprietenire a omului cu jocul a călătorit până acum în: Alba Iulia, Cluj-Napoca, Brașov , Timișoara , Iași și Oradea. Următoarele destinații vor fi anunțate de organizatori în curând.
Nu poți veni? Urmărește-ne acțiunile în social media, pe Facebook și Instagram.
Urban Playfield este un concept Sports Festival, realizat în parteneriat cu Raiffeisen Bank România, cu sprijinul Carrefour România și Aqua Carpatica.
Hai la joacă!